Udlændingenævnet har lukket for telefoniske og personlige henvendelser og træffer heller ikke afgørelser i perioden den 20.-22. januar 2020

Udlændinge- og Integrationsministeriets centrale sagsbehandlingssystem, som bruges til behandling af alle udlændingesager i Danmark, skal udskiftes.

Udskiftningen betyder, at medarbejdere i Udlændingenævnet i en kortere periode ikke kan registrere klager og andre henvendelser, træffe afgørelser eller i øvrigt opdatere oplysninger på verserende sager.

 

Udlændingenævnet har derfor lukket for personlige og telefoniske henvendelser fra og med mandag den 20. januar 2020 til og med onsdag den 22. januar 2020. Det vil i perioden være muligt at sende brevpost og e-post til Udlændingenævnet, men Udlændingenævnet kan i perioden ikke træffe afgørelser, herunder afgørelser om opsættende virkning.

Senest opdateret: 13-01-2020
Udgiver: Udlændingenævnet

Til toppen

Udlændingenævnet | Adelgade 11-13 | DK-1304 København K | +45 6198 3800 |udln@udln.dk |Digital Post